Wyszukaj:
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
KATALOGI LAVOR
KATALOG LAVOR HOBBY
KATALOG HOBBY
LAVOR KATALOG PROFESJONAL
KATALOG PRO
LAVOR KATALOG CZĘŚCI
KATALOG CZĘŚCI

JESTEŚMY NA ALLEGRO
Najczęściej kupowane
Crédit Agricole Raty

Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
LAVOR MYJNIA PORTALOWA CIĘŻAROWA CICLOPE
Dostępność: Zapytaj o cenę i dostępność
Producent: LAVOR

LAVOR MYJNIA PORTALOWA CIĘŻAROWA CICLOPE


 

STRUKTURA:
Wykonana z stali pokrytej w technologii cynku na gorąco, zapięcia ze stali nierdzewnej, kaptury wykonane z wstrząsoodpornego ABS który jest odporny na czynniki atmosferyczne i promienie UV. Urządzenie składa się z bramy przesuwającej się do przodu na szynach, obracających się szczotek i ramy z obrotowymi dyszami do wody i nanoszenia chemii. Wszystkie programy mycia kontrolowane są przez sterownik PLC, a fotokomórki sprawdzają wymiary i kształt pojazdu znajdującego się w bramie, panel sterujący umożliwia wybór odpowiedniego programu.
PODWÓJNY SYSTEM PORUSZANIA SILNIKÓW BRAMY:
Wykonane z dwóch silników połączonych z przekładniami synchronizowanymi I regulującymi prędkość FALOWNIK. Brama wyposażona jest w system przeciw wywracaniu i porusza się na szynach pokrytych cynkiem na gorąco. Falownik kontroluje prędkość przesuwania się bramy w stosunku do aktualnego programu i wielkości i długości pojazdu. System SOFT-START-STOP  bramy odpowiedzialny jest za rozpoczęcie procesu mycia i w przypadku niepożądanego zachowania maszyny (błędu) wyłącza urządzenie dla bezpieczeństwa.
PIONOWE SZCZOTKI:
Dwie Polietylenowe szczotki (PE) zasilane przez przekładnię połączoną z silnikiem zainstalowane na rolkowych wózkach, rolki wykonane z nylonu i kółka zrobione z Arnite (Granulaty z nieorganicznymi napełniaczami i materiałami wzmacniającymi), specjalne samosmarujące tworzywo bez łożysk. Łańcuch wózka rolkowego zasilany z silnika i przekładni sterowany bezpośrednio z PLC z elektronicznym systemem nacisku szczotki, automatyczna kontrola regulacji na powierzchni pojazdu, oznacza to 4 progowy elektroniczny system dostosowania pracy przekładni.
SYSTEM FAZA PO FAZIE MYCIA:
W czasie nakładania się na siebie faz mycia sterownik PLC zmniejsza prędkość bramy, zatrzymuje lub zmienia kierunek poruszania się szczotek w celu lepszego czyszczenia powierzchni pojazdu.
POZIOMA SZCZOTKA:
Polietylenowa szczotka (PE) zasilana przez silnik z przekładnią zainstalowana na systemie podnoszenia, sterownik PLC reguluje nacisk szczotki na czyszczoną powierzchnię, oznacza to 4 progowy elektroniczny system dostosowania pracy przekładni. Podczas mycia przodu i tyłu pojazdu sterownik PLC zmniejsza prędkość , zatrzymuje lub zmienia kierunek poruszania się szczotek w celu lepszego czyszczenia powierzchni pojazdu.
SZAMPONOWANIE:
Ramię z dyszami równomiernie nanoszą środek chemiczny na powierzchnię pojazdu. Dysze dostosowane są do pompy dozującej chemię, na pompie dozującej możemy regulować procent środka chemicznego. Dozowanie chemii jest kontrolowane przez sterownik PLC.
SPŁUKIWANIE:
Ramie z dyszami równomiernie opryskuje pojazd podczas fazy końcowego oprysku. Woda do końcowego spłukiwania dostarczana jest bezpośrednio z sieci lub przez główną pompę sterowaną przez PLC.
POMIESZCZENIE TECHNICZNE:
Dwa pomieszczenia znajdujące się w dwóch kolumnach bramy wyposażone w drzwi wykonane z odpornego na uderzenia ABS. Pierwszy słup zawiera elementy sterujące, wyświetlacz, przyciski bezpieczeństwa i panel ustawień, w drugim słupie znajdują się zbiorniki na chemię, pompy dozujące i hydrauliczne i pneumatyczne system kontroli i układ sterowania.
PANEL KONTROLNY:
Zawarta w szczelnej skrzynce IP55 zainstalowana w lewym słupie . Wykonane z wysokiej jakości komponentów sterownik PLC zarządza programami mycia i fazami, zapisuje ilości wykonanych myć, i wykonuje diagnozę błędów występujących w myjni. PLC połączony jest z wyświetlaczem, umieszczonym na panelu drzwi, umożliwiający odczyt danych i diagnozowanie oraz wprowadzanie zmian w PLC. Obwody elektryczne wykonane zgodnie z normami CE.
PANEL STERUJĄCY:
Zainstalowane na stoisku zasilania, pozwala na start i zarządzania systemem mycia w tym instrukcji obsługi.
SYSTEM ZASILANIA:
Wykonane z dwóch stojaków 5,2 m wysokości z pojedynczą szyną i wózkiem do podtrzymania kabli i wymaganych rur do zasilania systemu. Pojedyncza szyna jest 20 mb długa lub 22 mb długa dla Ciclope 5


PROGRAMY MYCIA:
Sterownik PLC pozwala zarządzać różnymi programami mycia tj.:
Program Cabin: przeznaczony do mycia tylko kabiny kierowcy pojazdu, przydatne do ciągników samochodów ciężarowych i pojazdów program przy częściowym użyciu szczotek.
Lusterka: programu przeznaczony do mycia pojazdów wyposażone w lusterka zwłaszcza autobusów turystycznych. Unika szkody spowodowane podczas szczotki fazy mycia.
Samochody ciężarowe z przyczepą program: przeznaczony do mycia samochodów ciężarowych z tyłu przyczepy, umożliwia poziomą pracę szczotki do czyszczenia z tyłu ciężarówki i przyczepy z przodu pod warunkiem, hak holowniczy jest nie mniej niż 1,20 mb

SYSTEM ANTYZAMARZANIOWY:
Wobec problemów zamrożenia system mycia jest wyposażony w półautomatyczne urządzenie umożliwiające opróżnienie całego układu wodnego. Aby go uruchomić operator zamyka zasilanie wody i otwiera układ sprężonego powietrza. Przez ręczne uruchomienie dźwigni wysyłany jest impuls do sterownika PLC i rozpoczyna procedurę stopniowego opróżniania system. Operacji powtarzana jest automatycznie przez 5 minut, podczas tej operacji system mycia nie może pracować. Podłączenie sprężonego źródła powietrza jest wymagane.

 

OPCJE:
WZMOCNIONE SZYNY:
Wykonane z stali pokrytej na gorąco cynkiem i wzmocnione, w zamian za standardowe szyny, chroni to przed rdzą i silnymi przeciążeniami podczas manewrów zawracania pojazdów. Dostępne 20 lub 22 m dla modelu Ciclope 5.
PRZEDŁUŻONE STANDARDOWE SZYNY O 5 MB:
Zestaw przedłużający o 5mb szyny wykonane z stali na gorąco cynkowane, jeden słup 5, 2 m wysokości, pojedyncza szyna 5 mb długa, jedne wózek, komplet kabli i przewodów 5 mb
PRZEDŁUŻONE STANDARDOWE SZYNY 5 MB:
Zestaw przedłużający o 5mb szyny wykonane z stali na gorąco cynkowane i wzmocnione, jeden słup 5, 2 m wysokości, pojedyncza szyna 5 mb długa, jedne wózek, komplet kabli i przewodów 5 mb.
ŁAŃCUCH DO PAKIETU ZASILANIA:
Zestaw dla standardowego zasilania w zamian za standardowy system, zawiera kable i przewody
niezbędne do prądu i system mycia. Dostępnych do instalacji podłogowej lub montażu na ścianie lub montażu słupa wysokości 2 m, specyfikacje należy określić przy zamówieniu.
RURA PROWADZĄCA POJAZD:
Wykonana ze stali cynkowanej na gorąco, powoduje poprawne ustawienie samochodu w systemie mycia. Dostępne dla systemów mycia z szynami 20 mb i 22 mb dla modelu Ciclope 5.
SZCZOTKI POD SPECJALNE WYMAGANIA KLIENTA:
W celu poprawy efektywności i jakości mycia systemu na życzenie dostępne są szczotki z konkretnego kształtu i wymiaru oraz materiału. Konieczny jest rysunek i wymiary oraz kształt pojazdu.
WOSKOWANIE I OSUSZANIE:
Rozprowadzenie równomierne Wosku lub osuszacza na pojeździe odbywa się po finalny spłukaniu przy użyciu ramienia z dyszami. Dostarczane przez elektroniczną pompę regulowaną w zależności od środka chemicznego. Wosk i osuszacz dozowany i kontrolowany jest przez sterownik PLC.
MYCIE PRZEDWSTĘPNE:
Mycie przy użyciu szamponowego systemu dysz na ramieniu, uruchamiana jest elektroniczna pompa która miesza z wodą środek do przedwstępnego mycia pojazdu, środek równomiernie rozprowadzany jest na powierzchni pojazdu, dozowanie środka chemicznego jest bardzo precyzyjne przy użyciu elektronicznych pomp dozujących. Specyfikacja ta rekomendowana jest do systemu bocznego robota myjącego.
SYSTEM PODGRZEWANIA CHEMII:
Wykonane z elektrycznej grzałki z manualnym wł/wył., zlokalizowany w słupie z zbiornikami na chemię, podgrzanie do temp. 10 st zwiększa efektywność produktów w szczególności wosku, pracuje również z systemem antyzamarzaniowym.
KURTYNY BOCZNE:
Wykonane z PVC przymocowane do bram.
ŚWIATŁA KONTROLNE:
Wjazd pojazdu do sytemu mycia kontrolowany jest przez światło, sterownik PLC instalowany na punktach bramy. Zielone świtało oznacza że wolny jest wjazd na myjnię, czerwone  światło oznacza błąd systemu lub na myjni znajduje się inny pojazd.
PROGRAMY KLIENTA:
Opracowane zgodnie z potrzebami klientów, pojazdów wymiary i kształty, pozwala szczególnych sekwencji mycia. Pojazdy typu autobusy, tramwaje i pociągi, wymiary i kształtach często wymaga szczególnych sekwencji mycia powiązany z sterownikiem PLC.
GŁÓWNA POMPA ZASILAJĄCA:
2,2 kW pompa zewnętrza użyta do zasilania system mycia z zewnętrznych zbiorników lub wody z sieci.
AUTOMATYCZNY SYSTEM ANTYZAMARZENIOWY:
Specjalny układ kontrolujący zewnętrzną temp. i wysyła impuls do sterownika PLC który zarządza układem wodnym I opróżnia system. Operacja trwa 5 minut, podczas opróżniania systemu myjnia nie może pracować. System startuje wówczas jeśli temp. Jest mniejsza niż próg bezpieczeństwa, limit ustawiony jest w fabryce w trakcie testów ok. 2-3 st i jest możliwość ustawienia dowolnych parametrów według życzenia klienta. Jeśli temp. Podniesie się do progu bezpieczeństwa system automatycznie wraca do statusu pracy. Potrzebne jest zasilanie kompresorem.
RECYKLING WODY:
Pod zamówienie istnieje możliwość zbudowania obwodu zamkniętego powtórne wykorzystanie wody, Bardzo użyteczne przy Bocznym robocie myjącym i przedniej ścianie myjącej.
POMPA ZASILAJĄCA RECYKLING WODY:
2,2 kW użyteczne do zasilania recyklingu wody z zewnętrznego zbiornika.
SYSTEM RECYKLING WODY W SYSTEMIE ANTYFROST:
Podłączone do głównego układu antyzamarzaniowego.
BOCZNY ROBOT MYCIA:
Niezależny system mycia wysokiego ciśnienia, instalowany na bramie, sterownik PLC przez fotokomórki automatycznie rozpoczyna mycie i wyłączanie. Zgodnie z wielkością samochodu, działa jednocześnie z szczotkami. Zawiera dyszę stała i dysze obracająca się umieszczonych na obracającym się ramieniu, zasilane z silnika i przekładni, umieszczone po każdej stronie pojazdu. Poprawia zdecydowanie w Ciclope efekt mycia pojazdu do 1,5 wysokości pojazdu, w szczególności koła, usuwa ciężki brud sól, błoto, smog. Zasilane z pompy wysokociśnieniowej 50 bar 100l/min – 9,2 kW, prowadzone przez płytkę kontrolna, zainstalowana na stalowej ramie, przystosowane do zainstalowania na podłodze, pomieszczenie powinno być dobrze wentylowane.
SYSTEM MYCIA PODWOZIA:
Niezależny system mycia wysokim ciśnieniem, zlokalizowany w podłodze, sterownik PLC przez fotokomórki automatycznie startuje I zatrzymuje system, działa jednocześnie z szczotkami Zawiera dyszę wysokociśnieniową i dysze obrotowe zainstalowane na listwie. Ten system usuwa ciężki brud, sól. Błoto, smog. Zasilane z pompy wysokociśnieniowej 50 bar 100l/min – 9,2 kW, prowadzone przez płytkę kontrolna, zainstalowana na stalowej ramie, przystosowane do zainstalowania na podłodze, pomieszczenie powinno być dobrze wentylowane.

 

DANE TECHNICZNE:


 

Cena
Ilość
0,00 zł
Galeria
Negocjacja ceny
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoja propozycja cenowa lub pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator