Szorowarka jednotarczowa
Lavor SDM-R 45G 16-130

Aby wybrać odpowiednie urządzenie należy wziąć pod uwagę następujące elementy: wagę ( docisk szczotki ), powierzchnię czyszczenia, ilość obrotów szczotki w ciągu minuty, typ konstrukcji silnika oraz rodzaj napędu. Ogólnie mówiąc, im mniejsza prędkość z jaką obraca się szczotka, tym lepszy docisk szczotki do powierzchni czyszczonej i w konsekwencji lepsza skuteczność pracy urządzenia. Wraz ze wzrostem obrotów szczotki zmniejsza się docisk szczotki do powierzchni czyszczonej. Możliwość stosowania różnych akcesoriów, dostosowanie obrotów szczotki i mocy silnika pozwalają na pracę urządzenia na wielu różnych powierzchniach. Od ścierania trudnych zabrudzeń do polerowania i szlifowania itp. Urządzenie może być również stosowane do czyszczenia dywanów, wykładzin, a także do piaskowania. Oprócz mocy i prostej konstrukcji urządzenia bardzo ważnym elementem jest kontrola maszyny podczas pracy. Tylko najlepsze surowce stosowane w produkcji urządzenia oraz odpowiednie rozłożenie wagi pozwalają na ergonomiczną i najbardziej efektywną pracę.
Urządzenie charakteryzuje:
• Przekładnia planetarna, przekładnia urządzenia zapewnia odpowiednią moc, pracę i żywotność.

• Regulacja docisku szczotki, w celu uzyskania jak najlepszej pracy urządzenia można regulować docisk szczotki.
- Obroty szczotki 165 RPM
- Szerokość szorowania 430 mm
- Zasilanie 230V / 50Hz
- Moc 1300 W
- Docisk szczotki 40,8 g/cm³
- Poziom hałasu 60 dB(A)
- Kabel zasilający 12 m
- Wysokość podstawy 280 mm
- Wymiary/waga 54,2x42,5x120 cm/35 kg
- Kod producenta 0.055.0302
Urządzenie spełniające wszystkie wymagania czyszczenia oraz polerowania różnego rodzaju powierzchni kamiennych i drewnianych. Proste w użyciu, wyposażone w elementy ułatwiające codzienną pracę.
Urządzenie sprzedawane bez szczotek oraz akcesoriów.

Urządzenie jest nowe, oryginalnie zapakowane.
Gwarancja producenta - 24 miesiące na paragon, 12 miesięcy na fakturę w systemie Door-to-Door.
Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany w autoryzowanym punkcie serwisowym,
a następnie dostarczany do właściciela. Wszystko odbywa się na koszt serwisu